نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
وسوسه جدید چلسی برای جذب ساندرو چیست؟

وسوسه جدید چلسی برای جذب ساندرو چیست؟

پس از آرامش موقت خبرهای مرتبط با انتقال آلكس ساندرو بازیكن برزیلی یووه به چلسی؛ رسانه‌های ورزشی بار دیگر به نقل از نشریات «تایم» و «سان» انگلستان از درخواست مجدد آنتونیو كونته از مسئولان اين باشگاه برای فراهم كردن شرایط انتقال او به استمفوردبریج خبر داده‌اند.

 

در این خبرها كه حاكی از افزایش میزان رقم پیشنهادی چلسی تا حدود 68 میلیون یورو است، تأكید شده در صورت عدم موافقت این بازیكن، آبی‌پوشان شهر لندن پیشنهاد خود را  براي راضي كردن اين بازيكن تا 70 میلیون یورو ارتقاء خواهند داد. همچنين شنيده شده كه چلسي براي انجام اين انتقال حاضر است نمانيا ويديچ هافبك دفاعي 28 ساله و صرب‌تبار خود را نيز در راه اين ترانسفر عازم تورين كند.

 

این مدافع بازیكن چپ‌پا كه هم‌اكنون به همراه یوونتوس در اردوی این تیم در بوستون ایالات متحده آمریكا قرار دارد در سال 2015 با قراردادی 5 ساله و 26 میلیون یورویی از پورتوی پرتغال به یووه پیوسته بود.

 

گفته می‌شود مسئولان و مربیان یوونتوس به شدت مخالف فروش این بازیكن هستند و تنها در صورتی كه خود او بخواهد حاضر به نشستن پای میز مذاكره خواهند شد.

 

ساندروی 26 ساله در طول دو فصل حضور در یووه 75 بار با پیراهن سیاه و سپید این تیم در رقابت‌های مختلف حضور یافته و یكی از بازیكنان محبوب هواداران بیانكونری محسوب می‌شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: